YENİ TURİZM MÜDÜRÜ DOĞUBAYAZIT’TA BASIN’LA BİR ARAYA GELDİ

ÇİÇEĞİ BURNUNDA TURİZM MÜDÜRÜ FEHİM ALTUN, VAATLERDE BULUNDU

Bilim-Sanat-Kültür 1.03.2024 10:27:00 0
YENİ TURİZM MÜDÜRÜ DOĞUBAYAZIT’TA BASIN’LA BİR ARAYA GELDİ

Ağrı İl Kültür ve Turizm Müdürü Fehim Altun, Şube Müdürleri İhsan Erçel ve Vecihi Şakiroğlu, Doğubayazıt’ta görev yapan Basın Mensuplarıyla bir araya geldi.

İlçe Turizmi ve yapılacak ve projeler hakkında basın mensuplarına bilgi veren Turizm Müdürü Altun, Doğubayazıt ilçesinin sadece Ağrı ili için değil Ülke genelinde Turizm açısından önemli bir yerde olduğunu ve bunu iyi değerlendirmek gerektiğini belirtti. 

Müdür Fehim Altun’un bu yaz ayında bir çok çalışmaya imza atacaklarının altını çizdi.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33