ÖĞRETMENLER ARASI FUTBOL TURNUVASI SONA ERDİ!

Doğubayazıt Gazetesi

Spor 31.05.2025 13:29:00 0
ÖĞRETMENLER ARASI FUTBOL TURNUVASI SONA ERDİ!

Bugün oynanan büyük final ile Öğretmenler Arası Futbol Turnuvası, heyecan dolu anlara sahne olarak sona erdi!

Final karşılaşmasının ardından düzenlenen ödül töreninde, turnuvaya teşrif eden protokol üyeleri ödülleri kazanan takımlara takdim etti.

Turnuva Şampiyonu:

Dr. Reşat Erden Anadolu Lisesi

 

İkincilik:

Mustafa Yassuboğa FK

 

Üçüncülük:

Medine Müdafi Fahrettin Paşa AİHL

 

En Centilmen Takım:

Ahmedi Hani Ortaokulu

 

Gol Kralı: 29 Gol

Hasan Onur SAĞLAM

(Dr. Reşat Erden Anadolu Lisesi)

Anahtar Kelimeler: ÖĞRETMENLER ARASI FUTBOL TURNUVASI !
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,94% 0,24
  • GRAM ALTIN

    5974,56% -0,08
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33