MADDE BAĞIMLILIĞINA KARŞI FUTBOL TURNUVASI BAŞLADI

Doğubayazıt Gazetesi

Spor 4.09.2025 17:43:00 0
MADDE BAĞIMLILIĞINA KARŞI FUTBOL TURNUVASI BAŞLADI

Doğubayazıt Belediyesi, gençleri kötü alışkanlıklardan uzak tutmak ve spora yönlendirmek amacıyla düzenlediği 2. Madde Bağımlılığına Karşı Futbol Turnuvasını coşkuyla başlattı.

 

Belediye yetkilileri, gençlerin hem bedensel hem de ruhsal gelişimine katkı sunmak için çıktıkları bu yolda sporun birleştirici gücüne inandıklarını belirtti. Madde bağımlılığına karşı farkındalık oluşturmayı hedefleyen turnuvada dostluk, centilmenlik ve sportmenlik ruhu ön planda olacak.

 

Doğubayazıt Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü, spora ve sporcuya olan desteğin daima süreceğini, tüm takımlara başarı dileklerini iletti.

 

Turnuvanın ilk gününde oynanan maçlarda genç sporcuların sahadaki mücadelesi, tribünlerden verilen yoğun destekle birleşti. Vatandaşların coşkulu ilgisiyle başlayan turnuvanın, hem sahada hem tribünde birlik ve beraberlik duygusunu güçlendirdiği gözlendi.

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,36
  • GRAM ALTIN

    6035,79% 0,94
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33