İlginizi Çekebilir
D.N.A.K (DOĞUBAYAZIT NUH’UN GEMİSİ ARAMA KURTARMA DERNEĞİ) YENİDEN ÇALIŞMA BAŞLATTI
AHMET ETRUĞRUL, “26-30 EYLÜL AĞRI DAĞI YÜKSEK İRTİFA TEMİZ DOĞA TEMİZ TOPLUM ETKİNLİĞİ İLE AĞRI DAĞI ÇÖP TOPLAMA FAALİYETİ YAPACAKTIR.”
Haber. Emin TAYFUR
Her yıl binlerce dağcının tırmandığı ve Türkiye'nin çatısı olarak nitelendirilen Ağrı Dağı'nın dorukları bırakılan sigara paketi, poşet, yemek artıkları, pet şişeler ve konserve kutuları nedeniyle çöplüğe döndü.
Yaz ve kış dönemlerinde binlerce kişi, 3 bin 200 ile 4 bin 200 metrede iki kamp kurarak zirveye tırmanışlarını gerçekleştiriyor.
Özellikle kamplara yakın yerlerde görülen kirlilikte en çok dikkati naylon poşetler, plastik kaşık- çatallar, pet şişeler, bira ve konserve kutuları çekiyor.
Ağrı Dağı`nın, çevre bilinci oluşmamış kişiler tarafından çöplüğe dönüştürüldüğünü ve bunun da utanç verici bir şey olduğunu söyleyen D.N.A.K (Doğubayazıt Nuh’un Gemisi Arama Kurtarma Derneği) Başkanı Paraşüt Ahmet Ertuğrul, “açıkçası Bu dağlarda yıllardır tırmanış gerçekleştiriyor. İlk kez bu kadar pis gördük. Utandık ve üzüldük. Doğubayazıt Nuh’un gemisi Arama kurtarma Derneği Ekibi olarak, 26-30 Eylül Ağrı dağı yüksek irtifa Temiz Doğa Temiz Toplum Etkinliği ile Ağrı Dağı çöp Toplama faaliyeti yapacaktır. Ülkemizin farklı şehirlerinden bizlere Destek veren Tüm Doğaseverlere şimdiden teşekkür ederiz.” dedi.
-
BIST 100
18134,33%0,96
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,97% 0,23
-
GRAM ALTIN
5963,41% -0,27
-
Ç. ALTIN
9637,53% -1,36
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




