AĞRI KADIN FUTBOL TAKIMI MADDİ SIKINTILAR NEDENİYLE LİGDEN ÇEKİLDİ

Doğubayazıt Gazetesi

Spor 7.10.2025 12:57:00 0
AĞRI KADIN FUTBOL TAKIMI MADDİ SIKINTILAR NEDENİYLE LİGDEN ÇEKİLDİ

     Ağrı Aile ve Sosyal Politikalar Gençlik ve Spor Kulübü Kadın Futbol Takımı, yaşadığı maddi sıkıntılar nedeniyle TFF Kadınlar 2. Ligi’ne katılmama kararı aldı.

     Kulüp Başkan Yardımcısı Ertuğrul Alp, yaptığı açıklamada yeterli desteği bulamadıklarını belirterek, bu durumun hem oyuncular hem de yönetim açısından büyük bir üzüntü yarattığını ifade etti.

     Alp, takımlarının bugüne kadar birçok başarıya imza attığını ve Ağrı’yı kadın futbolunda gururla temsil ettiklerini hatırlatarak, “Kızlarımızın emeği, mücadelesi ve spora olan sevgisi her türlü takdiri hak ediyor. Ancak maddi imkânsızlıklar nedeniyle lige katılamıyoruz. Bu karar bizleri derinden üzdü.” dedi.

     Ağrı’daki sporseverler ve futbol camiası, kadın futbol takımının yaşadığı bu sürecin kısa sürede aşlmasını ve yeniden sahalara dönmesini umut ediyor.

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,96% 0,28
  • GRAM ALTIN

    5974,95% -0,07
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33