İlginizi Çekebilir
Zabıta denetim yaptı
Fırın ve kasaplar denetlendi
Zabıta denetim yaptı
Doğubayazıt belediyesi Zabıta müdürlüğü ve ilçe tarım müdürlüğüne bağlı ekipler fırın ve kasaplarda denetimde bulundu.
Zabıta ekipleri ve Tarım müdürlüğüne bağlı ekipler fırın ve kasaplarda işyeri açma ve çalıştırma yönetmeliğine uygunluğu, mesleki işyeri temizliği, tertip ve düzeni ayrıca müşterilere karşı tutum ve davranışları kontrol edildi.
Denetimlerin aralıksız devam edeceğini belirten Doğubayazıt Belediyesi Daimi Meclis üyesi Songül Hacıoğlu,? "Toplum ve insan sağlığı açısından vazgeçilmez bir önem taşıyan, hizmet birimleri içerisinde ilk sırayı alan kasap ve fırınların hijyenik şartlar içerisinde çalışıp çalışmadıklarını kontrol etmek amacıyla denetimler gerçekleştirdik. Denetim yaptığımız işyerinin eksikliklerini belirtip önümüzdeki ay tekrar denetim gerçekleştireceğiz" dedi.Haber :Ercan Özhan

-
BIST 100
17902,88%0,11
-
DOLAR
46,62% 0,12
-
EURO
53,21% 0,28
-
GRAM ALTIN
6073,57% 0,75
-
Ç. ALTIN
9733,01% 0,80
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




