İlginizi Çekebilir
YRD. DOÇ. DR. YASİN ÖZTÜRK İLÇEMİZDE
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI KONULU SEMİNER VERDİ
Seminer İlçe Milli Eğitim Müdürü İshak Aslan´nın konuşmasıyla başladı.
Aslan, “Oyuncak Kardeşliği Projesi” kapsamında köy okullarındaki ana sınıflarda eğitim gören yaklaşık 1800 kişiye oyuncaklar dağıtıldığını, son iki yılda okul öncesinde okullaşma oranının %45’ lere çıktığını, 2000 tane okul öncesi çağındaki öğrencinin okula kazandırdıklarını belirtti.
Amaçlarının okul öncesi okullaşma oranını eğitim-öğretim yılı itibariyle %50’nin üzerine çıkarmak olduğunu ifade etti. Konuşmasından sonra sözü Yrd. Doç. Dr. Yasin Öztürk´e bıraktı. Yrd. Doç. Dr. Yasin Öztürk, "Okul Öncesi Eğitim Programı" konulu sunumunu yaptı.
Anahtar Kelimeler:
SEMİNER VERDİ
-
BIST 100
18134,33%0,96
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
52,97% 0,23
-
GRAM ALTIN
5963,41% -0,27
-
Ç. ALTIN
9637,53% -1,36
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




