YEŞİLAY PAYDAŞLIĞINDA “DOĞA YÜRÜYÜŞÜ” ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ

Haber: Naime Olcay Baran

Güncel 22.06.2026 13:32:00 0
YEŞİLAY PAYDAŞLIĞINDA “DOĞA YÜRÜYÜŞÜ” ETKİNLİĞİ DÜZENLENDİ

     Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde, Yeşilay iş birliğiyle bağımlılıkla mücadeleye dikkat çekmek amacıyla “Doğa Yürüyüşü” etkinliği gerçekleştirildi.

     Gönüllülerin yoğun katılımıyla düzenlenen etkinlikte, sağlıklı yaşam bilincinin artırılması ve bağımlılıkla mücadelede farkındalık oluşturulması hedeflendi. Doğayla iç içe gerçekleştirilen yürüyüşte katılımcılar, hem fiziksel aktivitenin önemine vurgu yaptı hem de sağlıklı yaşam konusunda birlik mesajı verdi.

     Ağrı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda, “Sağlıklı yaşama atılan her adımda bir gün değil her gün el eleyiz” mesajına yer verilirken, bağımlılıkla mücadelenin toplumun tüm kesimlerinin desteğiyle sürdürülebileceği vurgulandı.

     Etkinlik, katılımcıların bir araya gelerek sağlıklı yaşam konusunda farkındalık oluşturmasının ardından sona erdi.

  • BIST 100

    18382,99%0,30
  • DOLAR

    46,46% 0,04
  • EURO

    53,14% -0,30
  • GRAM ALTIN

    6273,63% 1,11
  • Ç. ALTIN

    10124,99% 0,39

Egazete


  • Pazartesi 26.1 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu

Ağrı

22.06.2026

  • İMSAK 02:38
  • GÜNEŞ 04:33
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:46
  • YATSI 21:33