Yayla Mevsimi Başladı

Doğubayazıt?ta vatandaşlar, havaların ısınmasıyla birlikte yaylaya çıkmaya başladı.

Bilim-Sanat-Kültür 13.04.2009 00:00:00 0
Yayla Mevsimi Başladı

Yayla Mevsimi Başladı


Doğubayazıt?ta vatandaşlar, havaların ısınmasıyla birlikte yaylaya çıkmaya başladı.


            Uzun süren kış mevsiminin ardından Doğu da doğal hayat canlanıyor. Havaların ısınmasıyla birlikte vatandaşlar yaylalara akın ediyor. Mehmet Yayçılı isimli vatandaş, bu kışın biraz kurak geçtiğini söyleyerek, "Havaların düzelmesiyle birlikte yaylalara çıkmaya başladık. Çünkü hayvanları artık içeride tutacak kadar ot ve samanımız yoktu. şimdi yaylada hayvanlarımızı otlatıp güzel bir yaz geçirmeye çalışacağız. ınşallah bereketli geçer." dedi. Haber- Foto: SELEHATTıN KAÇURU



Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,61% 0,11
  • EURO

    52,98% -0,13
  • GRAM ALTIN

    6026,58% -0,03
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33