YAPILAN KATLİAMI NEFRETLE, ŞİDDETLE KINIYORUZ...

Ankara´nın göbeğinde katliam yaptılar?

Yaşam 10.10.2015 14:16:54 0
YAPILAN KATLİAMI NEFRETLE, ŞİDDETLE KINIYORUZ...

PATLAMADA ONLARCA ÖLÜ YÜZLERCE YARALI

Ankara´nın göbeğinde katliam yaptılar?

İçimiz acıyor.

Ölü sayısı 90´a çıkmış. 300 ´e yakın yaralı.

Haberler geliyor daha da çoğalabilir diye?.

Yüreğimiz kanıyor.

insanlığınıza lanet olsun,

yapılan katliamı nefretle şidetle kınıyoruz.

DOĞUBAYAZIT GAZETESİ

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,61% 0,11
  • EURO

    52,98% -0,13
  • GRAM ALTIN

    6026,58% -0,03
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33