VAN GÖLÜNDE BALIK YASAĞI BAŞLADI

Büyükşehir Belediyesi Mizahi Afişlerle Duyurdu

Bilim-Sanat-Kültür 10.05.2016 08:41:20 0
VAN GÖLÜNDE BALIK YASAĞI BAŞLADI

Haber: HAMZA SALMAN

Bölgede yoğun bir şekilde avlanan Van Gölünün İnci Kefal Balığı için yasak başladı. 15 Nisan-15 Temmuz arasındaki üç aylık sürede Van Gölünde Balık avlamak yasak.

Balıkların üreme dönemi olarak bilinen bu aylarda Van´ın İnci Kafalı avlanamayacak, avlananlar ise idari ve cezai yaptırımlarla cezalandırılacaktır.

Van Büyük Şehir Belediyesi ise, yasağı mizahi afişlerle halka duyurdu. Yörenin şivesiyle yazılan afişler Van´daki ilan tahtalarına asıldı.

Bu afişleri gören vatandaşlar hem gülümsüyorlar hem de yasağı çok daha iyi kabulleniyorlar.

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,09% 0,05
  • GRAM ALTIN

    6032,23% 0,06
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33