VALİ’DEN AĞRI GERİ GÖNDERME MERKEZİ’NE YERİNDE İNCELEME

Haber: Zelal İlhan

Güncel 17.03.2026 15:45:00 0
VALİ’DEN AĞRI GERİ GÖNDERME MERKEZİ’NE YERİNDE İNCELEME

Ağrı Valisi, kentte yürütülen kamu hizmetlerini yerinde görmek amacıyla Ağrı Geri Gönderme Merkezi’nde incelemelerde bulundu. Ziyaret kapsamında merkezin işleyişi, fiziki koşulları ve güvenlik uygulamaları detaylı şekilde değerlendirildi.

Gerçekleştirilen gözlemler doğrultusunda merkezin genel düzeni ve temizliğinin iyi seviyede olduğu, güvenlik süreçlerinin kamera sistemleriyle etkin şekilde takip edildiği ve giriş-çıkışların kontrollü bir şekilde sağlandığı tespit edildi.

İncelemeleri sırasında merkezde barınan kişilerle de bir araya gelen Vali, yürütülen hizmetlere ilişkin yetkililerden bilgi aldı. Hizmetlerin niteliğini yerinde değerlendiren Vali, çalışmaların düzenli ve titiz bir şekilde sürdürülmesinin önemine dikkat çekti.

Yetkililerle yapılan görüşmelerde, merkezin mevcut durumu ve işleyişine dair genel memnuniyet ifade edilirken, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik çalışmaların devam edeceği belirtildi.

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,94% 0,24
  • GRAM ALTIN

    5974,56% -0,08
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33