VALİ VE KAYMAKAM TARİHİ HÜKÜMET KONAĞINDA İNCELEMELERDE BULUNDU…

1926 yılında mahalli ustalar tarafından yapılan Hükümet Konağı

14.01.2021 09:39:00 0
VALİ VE KAYMAKAM TARİHİ HÜKÜMET KONAĞINDA İNCELEMELERDE BULUNDU…

Doğubayazıt Gazetesi

Ağrı Valisi Dr. Osman Varol ve Kaymakam Mehmet Kemal Akpınar, 1926 yılında mahalli ustalar tarafından, Doğubayazıt İl Hükümet Konağı olarak inşa edilen ve yenileme çalışmaları tamamlanarak, tefriş ve donatı faaliyetleri süren 'Tarihi Hükümet Konağında' incelemelerde bulundular.

Doğubayazıt İl Hükümet Konağı olarak inşa edilen ve yenileme faaliyetleri sonrasında müze olarak Ağrı'ya kazandırılması planlanan ‘Tarihi Hükümet Konağında’ inceleme gerçekleştirerek, proje hakkında yetkililerden detaylı bilgi aldı.

Vali Varol; "korunan bu tarihi değerin yenilenerek vatandaşlarımızın hizmetine sunulacak olmasından büyük bir memnuniyet duyuyorum" dedi.

  • BIST 100

    17901,40%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33