VALİ KOÇ’TAN ESNAFA AHİLİK HAFTASI MESAJI

Doğubayazıt Gazetesi

Medya 22.09.2025 16:32:00 0
VALİ KOÇ’TAN ESNAFA AHİLİK HAFTASI MESAJI

“Esnaflarımıza Bol Kazançlı Günler Diliyorum”

 

Ağrı Valisi Mustafa Koç, Ahilik Haftası dolayısıyla düzenlenen kutlama etkinlikleri kapsamında esnaf temsilcileri ile bir araya geldi.

 

Valilik Toplantı Salonu’nda gerçekleşen buluşmaya; Ağrı Ticaret İl Müdürü Mustafa Yıldırım, Ağrı Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı Hayati Aydemir ve beraberindeki heyet katıldı.

 

Vali Koç, Ahilik geleneğinin birlik, dayanışma ve kardeşlik kültürünün en önemli simgelerinden biri olduğunu vurgulayarak, haftanın tüm esnaf ve sanatkârlara hayırlı olmasını temenni etti. Vali Koç konuşmasında,

“Ahilik kültürü, toplumumuzda kardeşliği ve yardımlaşmayı pekiştiren köklü bir değerdir. Bu geleneğin yaşatılması için emek veren tüm esnafımıza teşekkür ediyor, bol kazançlı ve bereketli günler diliyorum” ifadelerini kullandı.

 

Program sonunda esnaf temsilcileri, destek ve ilgilerinden dolayı Vali Koç’a teşekkür etti.

Anahtar Kelimeler: ESNAFA AHİLİK HAFTASI MESAJI
  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,61% 0,11
  • EURO

    52,98% -0,13
  • GRAM ALTIN

    6026,58% -0,03
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33