VALİ BOZKURT, ANKARA’DAKİ VALİLER BULUŞMASI PROGRAMINA KATILDI

Haber: Naime Olcay Baran

Güncel 18.02.2026 14:30:00 0
VALİ BOZKURT, ANKARA’DAKİ VALİLER BULUŞMASI PROGRAMINA KATILDI

Ağrı Valisi Önder Bozkurt, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz ve İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya’nın teşrifleriyle Ankara’da düzenlenen ve iki gün sürecek olan “Valiler Buluşması” programına katıldı.

Programın ilk oturumu; Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Millî Eğitim Bakanı Yusuf Tekin ile Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak’ın katılımlarıyla gerçekleştirildi.

Toplantı kapsamında, illerde yürütülen çalışmalar ele alınarak kamu hizmetlerinin etkinliği ve koordinasyonu değerlendirildi. Ayrıca sürdürülebilir kalkınmaya yönelik yürütülen projeler ve uygulamalar hakkında istişarelerde bulunuldu.

Valiler Buluşması programının, kamu hizmetlerinin daha verimli ve koordineli şekilde yürütülmesine katkı sunması hedefleniyor.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33