VALİ ÖNDER BOZKURT’TAN AĞRI MÜZE MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASINA ZİYARET

Haber: Mehmet Cemil Baydar

Güncel 14.05.2026 12:26:00 0
VALİ ÖNDER BOZKURT’TAN AĞRI MÜZE MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASINA ZİYARET

     Ağrı Valisi Önder Bozkurt, 18-22 Mayıs Müzeler Haftası kapsamında açılması planlanan Ağrı Müze Müdürlüğü hizmet binasında incelemelerde bulundu.

     Yürütülen çalışmaları yerinde değerlendiren Vali Bozkurt, müze hizmet binasının Ağrı’nın tarihi ve kültürel mirasına önemli katkılar sunacağını ifade etti. İncelemeler sırasında yetkililerden çalışmalar hakkında bilgi alan Bozkurt, kültürel değerlerin korunması ve gelecek nesillere aktarılmasının büyük önem taşıdığını belirtti.

 

     Ağrı Müze Müdürlüğü hizmet binasının tamamlanmasıyla birlikte kentteki tarihi eserler ve kültürel çalışmaların daha etkin şekilde yürütülmesinin hedeflendiği öğrenildi.

 

     Gerçekleştirilen ziyaretin ardından çalışmaların planlanan süreç doğrultusunda devam ettiği bildirildi.

  • BIST 100

    18039,66%-0,31
  • DOLAR

    46,31% 0,06
  • EURO

    53,89% 0,22
  • GRAM ALTIN

    6440,67% -0,08
  • Ç. ALTIN

    10433,80% -0,66

Egazete


  • Çarşamba 24.7 ° / 10 ° Güneşli
  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 27.2 ° / 9.5 ° Güneşli

Ağrı

17.06.2026

  • İMSAK 02:37
  • GÜNEŞ 04:32
  • ÖĞLE 12:14
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:31