İlginizi Çekebilir
VALİ ÖNDER BOZKURT ÖĞRENCİLERLE AYNI SOFRADA BULUŞTU
Haber: Mehmet Cemil Baydar
Ağrı Valisi Önder Bozkurt, 15 Temmuz Şehitler Anadolu Lisesi erkek ve kız pansiyonlarını ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Gerçekleştirilen ziyarette öğrencilerle yakından ilgilenen vali, gençlerin talep ve görüşlerini dinledi.

Samimi bir atmosferde geçen programda öğrencilerle birlikte yemek yiyen Vali Bozkurt, gençlerle sohbet ederek onların eğitim hayatına dair düşüncelerini aldı. Özellikle sınav hazırlığında olan 12. sınıf öğrencilerine başarı dileklerinde bulunan vali, tüm öğrencilere eğitim hayatlarında kolaylıklar ve üstün başarılar temennisinde bulundu.

Ziyaret boyunca öğrencilerle kurulan sıcak diyalog dikkat çekerken, programın gençler açısından moral ve motivasyon kaynağı olduğu gözlendi.

Anahtar Kelimeler:
ÖNDER
BOZKURT
ÖĞRENCİLERLE
SOFRADA
BULUŞTU
-
BIST 100
18173,39%-0,96
-
DOLAR
46,49% 0,05
-
EURO
52,88% -0,10
-
GRAM ALTIN
6110,31% -0,52
-
Ç. ALTIN
9982,22% 0,00
Egazete
- Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
Ağrı
24.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:12
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




