İlginizi Çekebilir
UZUN BİR ARADAN SONRA AÇILAN İŞYERLERİ
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) kapsamında kademeli normalleşmeyle yeniden açılan restoran ve kafeler müşterilerine hizmet vermeye başladı.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, Cumhurbaşkanlığı Kabine Toplantısı'nın ardından açıkladığı kademeli normalleşme koşulları çerçevesinde bugün itibarıyla yeme-içme yerleri 07.00'den itibaren müşteri kabul ediyor.
Geceden hazırlıklarını tamamlayan esnaf, belirlenen kurallara göre sabah saatlerinde müşterilerini kabul etti.
Faaliyet gösteren lokanta, restoran ve kafe sahipleri, 13 Nisan'dan beri paket servis ve gel-al yöntemiyle yürüttükleri hizmetlerini uzun bir aranın ardından işletmelerinde verecek olmaktan memnun.
İşletmecisi Faruk Savaş, uzun bir dönemden beri kapalı olduklarını anımsatarak, "Belirlenen tedbirlere göre müşterilerimizi kabul etmeye başladık. Pandemiden dolayı çok zor bir dönem yaşadık. İnşallah bundan sonra herhangi bir kapanma olmaz, müşterilerimizi özledik, önceliğimiz sağlık." dedi.(aa)
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,03% 0,36
-
GRAM ALTIN
6035,79% 0,94
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




