İlginizi Çekebilir
ÜNİVERSİTE DOĞALGAZLA ISINACAK YA VATANDAŞ?
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesinde ısınma işlemi artık doğalgazla yapılıyor. İlk etapta aylık 1000 m3?lük doğalgaz kullanımı yapılacağını belirten Rektör Prof. Dr. İrfan ASLAN, doğalgazdan elektrik enerjisi üretilmesi konusunda da çalışma başlatıldığını s
Bakü – Tiflis – Ceyhan (BTC) Petrol Boru Hattı Dağıtım Santralinden doğalgaz alımı yapılması amacıyla geçen yıl Ekim ayında başlayan boru döşeme çalışmaları tamamlandı. 15 gün süren çalışma sonrası Şeker Fabrikası hattından gelen doğalgaz, 18 Ocak itibariyle Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesinde kullanılmaya başlandı.
Aylık 1000 m3’lük kullanım planlanırken, kampüsteki tüm binaların ısıtma işlemi doğalgazla sağlanıyor. Çevreci bir enerji kaynağı olan doğalgazın, verimli bir yakıt olduğunu ve enerji tasarrufu konusunda ekonomik olduğunu ifade eden Rektör Prof. Dr. İrfan ASLAN, doğalgazdan elektrik enerjisi üretilmesi konusunda gerekli fizibilite çalışmalarının yapıldığını, hazırlanacak rapor doğrultusunda üniversitenin kendi elektriğini üretebilecek bir sistemi hayata geçirebileceğini söyledi.
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




