İlginizi Çekebilir
Tutak’ta Meyve fidanları Kovid-19 ile mücadele eden sağlıkçılar için dikildi
Ağrı'nın Tutak ilçesinde yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadelede fedakarca görev yapan sağlıkçılar için 196 fidan toprakla buluşturuldu.
23.05.2020 13:01:00
0
Kaymakamlık ile İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, salgınla mücadelede fedakarca çalışma yürüten hastane ve sağlık ocaklarındaki sağlık çalışanlarına moral vermek amacıyla fidan dikme etkinliği düzenlendi.
İlçe Devlet Hastanesi bahçesinde gerçekleştirilen ve Kaymakam Ahmet Karaaslan, İlçe Tarım ve Orman Müdürü Sadık Emre Çamur, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Hüseyin Erdil ile sağlıkçıların bulunduğu etkinlikte 196 meyve fidanı toprakla buluşturuldu.
Sağlık çalışanları, Kaymakam Karaaslan'a teşekkür etti.(aa)
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




