Tutak’ta Meyve fidanları Kovid-19 ile mücadele eden sağlıkçılar için dikildi

Ağrı'nın Tutak ilçesinde yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadelede fedakarca görev yapan sağlıkçılar için 196 fidan toprakla buluşturuldu.

23.05.2020 13:01:00 0
Tutak’ta Meyve fidanları Kovid-19 ile mücadele eden sağlıkçılar için dikildi

Kaymakamlık ile İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü, salgınla mücadelede fedakarca çalışma yürüten hastane ve sağlık ocaklarındaki sağlık çalışanlarına moral vermek amacıyla fidan dikme etkinliği düzenlendi. 

İlçe Devlet Hastanesi bahçesinde gerçekleştirilen ve Kaymakam Ahmet Karaaslan, İlçe Tarım ve Orman Müdürü Sadık Emre Çamur, İlçe Sağlık Müdürü Dr. Hüseyin Erdil ile sağlıkçıların bulunduğu etkinlikte 196 meyve fidanı toprakla buluşturuldu.

Sağlık çalışanları, Kaymakam Karaaslan'a teşekkür etti.(aa)

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33