TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVINDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLER KAYMAKAM KARAHAN DAŞTAN'I ZİYARET ETTİ.

Doğubayazıt Kaymakamı Karahan DAŞTAN (TEOG)Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavında İlçemizde dereceye giren öğrencileri makamında kabul etti.

Eğitim 27.02.2015 09:35:44 0
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVINDA DERECEYE GİREN ÖĞRENCİLER KAYMAKAM KARAHAN DAŞTAN

Dereceye giren öğrencileri tebrik eden Kaymakam Karahan DAŞTAN, Doğubayazıt'taki öğrencilerin başarısı aileleri ve öğretmenleri kadar bizler ide gururlandırıyor dedi. Öğrencilere hediyelerini takdim eden Kaymakam Karahan DAŞTAN öğretmenlere de öğrencilerinin başarılarından dolayı teşekkür etti.

İlçemizde TEOG sınavında dereceye giren öğrenciler;

Doğubayazıt 1.'si Yağmur TAŞTAN(Şehit Gürhan Yardım İlköğretim Okulu)

Doğubayazıt 2.'si  İrem Sıla IŞIK(Hasan Çoktin Cumhuriyet İlköğretim Okulu)

Doğubayazıt 3.'sü Zeynep DEMİR(Hasan Çoktin Cumhuriyet İlköğretim Okulu)

Doğubayazıt 4.'sü Maral BUDAK(Atatürk İlköğretim Okulu)

Doğubayazıt  5.'si Özlem İDİZ(İshakpaşa İlköğretim Okulu)

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33