TAZİYE EVLERİNE BİR ÖNERİ...

Taziye evlerinde yemek ikramını bir şekilde sonlandırmak gerekir. 

Yaşam 22.01.2019 13:11:00 0
TAZİYE EVLERİNE BİR ÖNERİ...

Haber. Nezir ÇELİK

Vefat eden bazı varlıklı hemşerilerimizin varisleri, Doğubayazıt merkezinde ve bazı köylerde TAZİYE evleri yapmışlar ve yapmaya da devam ediyorlar. Dolayısıyla ölüsü olan hemşeriler genellikle buralarda taziyelerini yapıyorlar.

Gerek dernekler ve gerekse Doğubayazıt Belediyesi, vefat edenin, taziyesinin hangi taziye evinde yapılacağını önceden duyuruyor.

Dolayısıyla adına taziye evi yapılan Rahmetli bu mesajlarla da devamlı yad ediliyor. Ne güzel değil mi?...

Taziye evlerinde en az üç gün süre ile öğlen yemekleri veriliyor, gün boyunca da çay ikramı yapılıyor.

Varlıklı vatandaşlar ölüleri için bol bol ikramda bulunurken, buna karşın durumu iyi olmayanlar ise zor durumda kalıyor, borçlanıyor vs.

Her ne kadar bazı vatandaşlar katkıda bulunuyor ise de, kimsenin bunu yapma mecburiyeti olmadığı gibi yapılan yardım da yeterli olmuyor? 

Taziye evi yapanlar genellikle varlıklı kimselerdir.

Taziye evi sahipleri, durumu iyi olmayan hemşerilerin taziyelerinde, adına taziye evi yaptıkları yakınlarının hayrına bir katkıda bulunamazlar mı?...

Veya Doğubayazıt Belediyesi, yada FAK FUK FON muhtaç vatandaşların taziye ikramlarını karşılayamaz mı?

Aksi durumda taziye evlerinde yemek ikramını bir şekilde sonlandırmak gerekir. 

Sadece çay ikramı olsun ve bu uygulama bir şekilde başlatılarak yaygınlaştırılsın.

Anahtar Kelimeler: TAZİYE EVLERİNE ÖNERİ
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33