TARIM MÜDÜRLÜĞÜNDEN ÇİFTÇİLERE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI

Doğubayazıt Gazetesi

Güncel 15.11.2025 15:47:00 0
TARIM MÜDÜRLÜĞÜNDEN ÇİFTÇİLERE BİLGİLENDİRME TOPLANTISI

     Doğubayazıt İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından yürütülen “Cuma Buluşmaları” kapsamında, İlçe Müdürü Seher Çakmak Sadık ve teknik personel, bölgedeki çiftçilerle bir araya geldi.

     Gerçekleştirilen toplantıda çiftçilere;

            •         Çiftçi Kayıt Sistemi (ÇKS) başvuruları,

            •         Genel Tarım Sayımı,

            •         Tarımsal üretim planlaması,

            •         Hayvanlara çip takma ve kimliklendirme işlemleri,

            •         Aşılama çalışmaları

     konularında kapsamlı bilgilendirme yapıldı.

     Toplantının çiftçilerin güncel uygulamalar hakkında bilinçlenmesi ve üretim süreçlerinin daha verimli hale gelmesi açısından önemli bir adım olduğu belirtildi.

  • BIST 100

    17901,40%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33