İlginizi Çekebilir
Tanzim Çalışmalarına Başlandı
ESKİ HASTANE YERİ YENİDEN OTOPARK OLACAK
Doğubayazıt Belediyesinin Talebi Kaymakamlıkça Kabul Edildi
Nezir Çelik´in Haberi
Daha önce otopark olarak kullanılan eski hastane yeri, bir süre önce güvenlik gerekçeleri nedeniyle kapatılmıştı. Bu sahanın araç parkına kapatılması sebebiyle Doğubayazıt´ta yoğun bir park sorunu yaşanmış cadde ve sokaklar tamamen birer otoparka dönüşmüştü.
Doğubayazıt Belediye Başkanlığının, bu yeri yeniden parka dönüştürülmesi için Kaymakamlığa yaptığı başvuru ilçe kaymakamı tarafından uygun görüldü. Hastane yeri yeniden otopark olarak kullanılacak.
Doğubayazıt Kaymakamlığının, söz konusu sahanın geçici olarak yeniden otopark olarak kullanılmasına izin verilmesi üzerine belediye, hızla çalışmalara başladı.
Edinilen bilgilere göre, en kısa zamanda eski hastane yerinde araçlar yeniden park edebilecek ve böylece ilçe içindeki otopark sorunu da kısmen bile olsa rahatlayacaktır.



-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




