Tanzim Çalışmalarına Başlandı

ESKİ HASTANE YERİ YENİDEN OTOPARK OLACAK

Güncel 19.12.2015 09:30:43 0
Tanzim Çalışmalarına Başlandı

Doğubayazıt Belediyesinin Talebi Kaymakamlıkça Kabul Edildi

Nezir Çelik´in Haberi

Daha önce otopark olarak kullanılan eski hastane yeri, bir süre önce güvenlik gerekçeleri nedeniyle kapatılmıştı. Bu sahanın araç parkına kapatılması sebebiyle Doğubayazıt´ta yoğun bir park sorunu yaşanmış cadde ve sokaklar tamamen birer otoparka dönüşmüştü.

Doğubayazıt Belediye Başkanlığının, bu yeri yeniden parka dönüştürülmesi için Kaymakamlığa yaptığı başvuru ilçe kaymakamı tarafından uygun görüldü. Hastane yeri yeniden otopark olarak kullanılacak.

Doğubayazıt Kaymakamlığının, söz konusu sahanın geçici olarak yeniden otopark olarak kullanılmasına izin verilmesi üzerine belediye, hızla çalışmalara başladı.

Edinilen bilgilere göre, en kısa zamanda eski hastane yerinde araçlar yeniden park edebilecek ve böylece ilçe içindeki otopark sorunu da kısmen bile olsa rahatlayacaktır.

/resimler/2015-12/19/0935430182339.jpg

/resimler/2015-12/19/0936198620537.jpg

/resimler/2015-12/19/0937411590857.jpg

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33