SÜRÜLER YAYLAYA ÇIKARILMAYA BAŞLANDI

.

10.05.2016 08:24:06 0
SÜRÜLER YAYLAYA ÇIKARILMAYA BAŞLANDI

Doğu´da hayvancılık yaparak geçimini sağlayan vatandaşlar, baharın gelmesiyle küçükbaş hayvanlarını yaylaya çıkarmaya başladı.

Doğu Anadolu Bölgesi´nde uzun geçen kış mevsiminin ardından karların erimesi ve havaların ısınmasıyla besiciler, hayvanlarını meraya çıkardı.

Bozbulut köyünde çobanlık yapan Cengiz Demir, havaların ısınmasıyla sürüleri yaylalara çıkarmaya başladıklarını söyledi.

Her yıl mayıs ayının ortalarında hayvanlarını otlatmak için yaylaya çıktıklarını ifade eden Demir, "Bugün itibarıyla sürülerimizi Kurtik Dağı´nın Çavuş Tepe mevkisindeki yaylaya götürmek için yolculuğumuz başladı. Birkaç günde yaylaya çıkarak çadırlarımızı kuracağız." dedi.(AA)

/resimler/2016-5/10/0827339543178.jpg

/resimler/2016-5/10/0829488920880.jpg

/resimler/2016-5/10/0830199077686.jpg

/resimler/2016-5/10/0830504390918.jpg

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,61% 0,11
  • EURO

    52,98% -0,13
  • GRAM ALTIN

    6026,58% -0,03
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33