İlginizi Çekebilir
SU SIKINTISI KAPIDA?
Balık Gölünde de Azalmış? Aman Dikkatli Kullanalım!...
Haber. Nezir ÇELİK
Doğubayazıt Belediyesi, ilçedeki su sıkıntısına dikkat çekti ve suyun idareli kullanmasını, içme suyu ile bahçe sulanmamasını ve muslukların açık bırakılmamasını istedi.
İlkbahar aylarının yağışsız geçmesi sebebiyle su havzamız olan Balık Gölü, bu yıl yeterli beslenemedi. Gölde sular çekildi ve göl çıkışındaki GÜRGÜRE çayı, tamamen kurumuş durumda.
Vatandaşlara çağrı yapan Doğubayazıt Belediyesi, bu duruma dikkat çekerek su sarfiyatında mümkün olduğunca tasarrufa gidilmesini istedi.
Öte yandan, Balık Gölünün bakımsızlığı da su kıtlığının bir başka nedeni. Suyun bol olduğu kış ve ilkbahar aylarında göl çıkışındaki setler açık tutuluyor ve sular boşuna akıyor.
O nedenle bu gibi gereksiz akıntıların önlenmesi ve baraj denilen noktada suyun önünün kapatılması gerekir.




-
BIST 100
17860,11%-0,57
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,01% 0,32
-
GRAM ALTIN
6021,77% 0,71
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




