SEYİT ONBAŞI SATRANÇ TURNUVASI

18 Mart Çanakkale şehitlerini anma etkinliklerinden "Seyit Onbaşı Satranç Turnuvası" Cemile Yassuboğa Ortaokulunda düzenlendi. 110 kişilik rekor katılımın olduğu turnuvaya asker, polis, öğretmen, öğrenci ve çeşitli kurumlardan memurlar katıldı.

Bilim-Sanat-Kültür 19.03.2013 10:05:36 0
SEYİT ONBAŞI SATRANÇ TURNUVASI
Oldukça çekişmeli mücadelelere sahne olan turnuva 17.03.2013 tarihinde yapılan final maçıyla son buldu. Final maçının hemen ardından yapılan ödül töreninde milli eğitim müdürümüz İshak Aslan dereceye girenlere kupa ve madalya turnuvaya katılan tüm sporculara kitaplar hediye ederek bu tarz etkinliklerin artması dileğinde bulundu.
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33