Seyfettin Yaşlı yeniden aday

Diyadin Belediye Başkanı Seyfettin Yaşlı ikinci dönem için aday olduğunu söyledi.

Medya 21.11.2008 00:00:00 0
Seyfettin Yaşlı yeniden aday

Diyadin den Seyfettin Yaşlı yeniden aday


Diyadin Belediye Başkanı Seyfettin Yaşlı ikinci dönem için aday olduğunu söyledi.

            Diyadin Belediye Başkanı Seyfettin Yaşlı yeniden ilçe Belediye Başkanlığına aday olduğunu açıklayarak bir belediye Başkanı ikinci döneminde tecrübesiyle daha verimli olur diyerek Diyadin ilçesinde yeniden Belediye Başkanlığına aday olduğunu söyledi. Belediye Başkanı Yaşlı göreve geldiğinde borçlu bir belediye devraldığını, adete borçtan enkaz devralarak önce Belediye hizmet binasını ilçeye yakışır bir şekile soktuğunu söyledi.


            Yaşlı göreve başladığımızda "Halka Hizmeti Hakka Hizmet olduğunu" belirterek, ilçeye hizmet ettiğini, kapısının renvadusuz açık olduğunu, 24 saat halkın ihtiyacları için elinden geldiğince çalıştığını belirtereki ılçede son 3 aya kadar borçların bitirilmesi için çaba gösterdik, Belediyemize 2 adet kamyon alarak temizlik ve diğer işlerde kullanıyoruz, Belediyemize cenaze yıklama aracı kazandırdık, ıller bankasından alacağımız 1 milyarlık kredi ile araç filomuzuda genişleteceğiz,  Bu konuda çalışmaları devam ediyor, Önümüzdeki dönem için ılçemizin Su ve  76 Km lik altyapı problemlerini çözmek için çalışacağız dedi. Belediye Başkanı Seyfettin Yaşlı Belediyecilikte ilk dönem acemilikler oluyor, ikinci dönemde edindiğimiz tecrübeleri ilçemize aktarmak istiyoruz?? dedi.


Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33