ŞEHİR İÇME SUYU YATIRIMI BU YIL BİTİYOR

Eski Su Sayaçları İptal Edilecek... İsale Hattı İnşası Büyük Oranda Tamamlandı...

Yaşam 9.06.2013 16:40:04 0
ŞEHİR İÇME SUYU YATIRIMI BU YIL BİTİYOR
Haber: Atilla Koç Bölgede Büyük Su Projesi olarak nitelenen 33 milyon Euro keşif bedelli Doğubayazıt içme suyu projesi tamamlanmak üzere. Doğubayazıt- Balıkgölü arası yaklaşık 60 km isale hattı son sistem modern borularla tamamen yenilendi. Bundan sonrası ise şehir içinde devam edecek. Su yatırımının şubat 2014 tarihinde tamamen biteceğini söyleyen başkan Dr. Canan Korkmaz ? isale işlemlerinin sonuna yaklaştık. Şu anda ilçe içinde yoğun bir çalışmamız sürüyor.İçme Suyu Arıtma Tesisi Yapımı ve 6 adet farklı büyüklükte yeni depo yapımı gerçekleştirilecektir? dedi. Yaklaşık 200 km olan şehir içi şebekesi tamamı bu projenin içindedir. Doğu Beyazıt?ta özelliklede yaz aylarında şehrin % 60?sine su verilemiyordu. Bu bölgelerin su ihtiyaçları genellikle tankerlerle karşılanıyordu. 33 milyon Euro bütçeli projenin ,% 85 Avrupa Birliği Hibesi,% 15?i ise belediye kaynaklarından karşılanacak. Öte yandan belediye tarafından yapılan duyuruda tüm aboneliklerin yenileneceği, yeni su sayaçlarının takılacağı eski sayaçların da belediyeye teslim edileceği açıklandı.
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33