"ŞEHİR İÇİ ULAŞIMDA RESMİ MESAİ" KALKTI

Başkan Canan Korkmaz: Otobüsler Saat 21`e Kadar Çalışacak

Siyaset 9.07.2013 17:51:52 0
Haber: Emin Çaplan TOKİ konutlarına sefer yapan belediye toplu taşıma araçlarının seferlerini saat 18`de sonra yapmamaları nedeniyle gazetemizde çıkan haber üzerine Doğu Beyazıt Belediye Başkanı Dr. Canan Korkmaz bir açıklama gönderdi. Gazetemizde açıklamalarda bulunan Başkan Korkmaz haberi incelediğini ve hemen müdahale yaptığını söyledi. Başkan Korkmaz şöyle dedi: ?Konu hakkındaki haberinizi okudum. Gerçekten otobüs sefer saatlerinin erken bitmesi yanlıştır. Bizleri uyardığınız için teşekkür ederim. Bu hususta gerekli talimatları verdim ve TOKİ konutlarına saat 21`e kadar otobüsler düzenli olarak çalışacaktır? diye konuştu.
  • BIST 100

    18348,68%0,11
  • DOLAR

    46,46% 0,01
  • EURO

    53,12% 0,04
  • GRAM ALTIN

    6262,20% 0,01
  • Ç. ALTIN

    10117,53% 0,00

Egazete


  • Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu

Ağrı

23.06.2026

  • İMSAK 02:38
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:46
  • YATSI 21:33