İlginizi Çekebilir
SEÇİM SONRASINDA DOĞUBAYAZIT BELEDİYE MECLİSİNDEN İLK ZAM
ŞEHİR İÇİ ULAŞIMINDA % 50 ARTIŞ
Nezir ÇELİK
Doğubayazıt belediyesi şehiriçi ulaşımına %50 zam yaptı. Buna göre bugüne kadar 4 TL olan bir şehiriçi ulaşım 6 TL’ye yükseltildi.
Hemen seçim sonrasında gelen ulaşım zamlarına tepki gösteren öğrenciler ve vatandaşlar zam oranının çok yüksek olduğunu söylediler.
Ulaşım hizmetlerinin Ağrı’da 1,50 TL dolayında olduğunu söyleyen vatandaşlar, “Doğubayazıt belediye meclisinin bu kararı ”seçim sonrasında bizleri şaşırtmıştır” dediler.
ÖNEMLİ NOT.
Belediye Meclis kararında alınan karar aşağıdaki gibidir…


Anahtar Kelimeler:
SEÇİM
SONRASINDA
DOĞUBAYAZIT
BELEDİYE
MECLİSİNDEN
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




