SEÇİM SONRASINDA DOĞUBAYAZIT BELEDİYE MECLİSİNDEN İLK ZAM

ŞEHİR İÇİ ULAŞIMINDA % 50 ARTIŞ

Ekonomi 31.05.2023 17:30:00 0
SEÇİM SONRASINDA DOĞUBAYAZIT BELEDİYE MECLİSİNDEN İLK ZAM

Nezir ÇELİK

Doğubayazıt belediyesi şehiriçi ulaşımına %50 zam yaptı. Buna göre bugüne kadar 4 TL olan bir şehiriçi ulaşım 6 TL’ye yükseltildi. 

Hemen seçim sonrasında gelen ulaşım zamlarına tepki gösteren öğrenciler ve vatandaşlar zam oranının çok yüksek olduğunu söylediler. 

Ulaşım hizmetlerinin Ağrı’da 1,50 TL dolayında olduğunu söyleyen vatandaşlar, “Doğubayazıt belediye meclisinin bu kararı ”seçim sonrasında bizleri şaşırtmıştır” dediler.

ÖNEMLİ NOT.
Belediye Meclis kararında alınan karar aşağıdaki gibidir…

 

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33