Sanayi Mahallesinde 2009 Manzaraları

Vatandaşlar Taşıma Su ıle Yaşamlarını Sürdürüyor

Sağlık 12.02.2009 00:00:00 0
Sanayi Mahallesinde 2009 Manzaraları

Sanayi Mahallesinde 2009 Manzaraları


Vatandaşlar Taşıma Su ıle Yaşamlarını Sürdürüyor


Doğubayazıt Gazetesi


            Doğubayazıt?ın susuzluğu yıllardır devam ediyor. ıktidara gelen bütün belediye yönetimleri ne yazık ki bu soruna çözüm bulamadı. ılçenin kenar mahalleleri halen 50 yıl önceki yöntemlerle su ihtiyaçlarını gideriyorlar.


            Bu mahallelerden biri Sanayi Mahallesi. ıçme suyu ya at arabaları ile getiriliyor ya da taşıma ile temin ediliyor.


            Sanayi mahallesi halkı bu duruma çok tepkili. Bu kere su konusunu pazarlık mevzuu yapılacak. Mahalle halkı ?suyumuzu getirene oy vereceğiz? diyor.


            Su konusu için adaylarla görüşme yapacaklarını söyleyen mahalle sakinleri? başkan adayı ile bir protokol yapacağız. Ondan sonar oyumuzu kullanacağız. Aksi durumda sefaletimiz hep böyle devam edecektir? dediler.


Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,61% 0,11
  • EURO

    53,02% -0,03
  • GRAM ALTIN

    6001,16% -0,45
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33