İlginizi Çekebilir
Sabah saatlerinde velileriyle okula giden öğrenciler, öğretmenleri tarafından karşılandı.
DOĞUBAYAZIT GAZETESİ
Ağrı Milli Eğitim Bakanlığınca (MEB) anasınıfı ve ilkokul 1. sınıfa başlayacak öğrenciler için düzenlenen uyum eğitimi, velilere yönelik gerçekleştirilen seminerlerle başladı.
Ağrı'da da aileleriyle okullara gelen öğrenciler, oyun oynayıp sınıflarında vakit geçirdi.
İbrahim Çeçen İlköğretim Okulunu ziyaret eden İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, öğrencilere kek ve meyve suyu ikram etti.
Milli Eğitim Müdürü Kökrek, il genelinde 25 bin öğrencinin birinci sınıf ve anasınıfına başladıklarını ifade etti.
Okula başlamanın mutluluğunu yaşayan öğrenciler, törenin ardından sınıflarına alındı.
Velilere okulların seminer salonlarında çeşitli bilgilendirmeler yapıldı.(aa)
Anahtar Kelimeler:
Sabah
saatlerinde
velileriyle
okula
giden
öğrenciler
öğretmenleri
tarafından
karşılandı.
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




