REŞAT ERDEN LİSESİNDEN DÖNEM SONU ETKİNLİĞİ

Reşat Erden Anadolu Lisesi

Eğitim 7.01.2015 12:43:24 0
REŞAT ERDEN LİSESİNDEN DÖNEM SONU ETKİNLİĞİ

Doğubayazıt Reşat Erden Anadolu Lisesi 1. Dönem Sonu Etkinliği düzenledi.

 Yapılan Etkinliğe Kaymakam Karahan Daştan, Tugay Komutanı, Milli Eğitim, Şube müdürleri ve Velilerin Katılımı yoğun oldu.

 Milli Eğitim Müdürlüğü Konferans Salonunda yapılan etkinlikte Müdür Cemal Ersu Okul hakkında bilgiler verdi, Öğretmen ve Öğrenciler Koro halinde Şarkılar söylediler, sinevizyon gösterimi ile okulun gelmiş olduğu ortam izlendi. Haber: Fırat Baydar

 

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,56% 0,04
  • EURO

    52,87% -0,18
  • GRAM ALTIN

    6013,60% -0,24
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33