REHAVETE KAPILMADAN TEDBİRLERE DEVAM

Doğubayazıt’ta alınan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri sayesinde vaka sayılarının düştüğü bildirildi.

Sağlık 27.12.2020 13:08:00 0
REHAVETE KAPILMADAN TEDBİRLERE DEVAM

Doç. Doktor Yaşar Eryılmaz Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. Demet Ökke, gazetecilere yaptığı açıklamada, Sağlık Bakanlığının önerdiği ilaçlar ve uygulanan sokağa çıkma yasağının etkisiyle ilçede ölüm oranı ile vaka sayılarında düşüş yaşandığını söyledi.

Bakanlığın yayımladığı rehberler eşliğinde salgını çok iyi kontrol altına aldıklarını ifade eden Ökke, şöyle konuştu:

"Hasta sayılarımız yüzde 80-90 doluluk oranıyla seyrederken sokak kısıtlamaları sonrasında hasta sayısında çok ciddi bir düşüş oldu. Şu anda yüzde 20 civarında doluluk oranımız var. Sokak kısıtlamalarının sonuç itibarıyla pandemi açısından ilçemizde de çok belirgin etkilerini görmekteyiz. İlçemizde pandemi süreci çok iyi yönetiliyor. Bundan dolayı hasta sayılarımızda belirgin bir düşüş var. İnşallah aşının da uygulanmaya başlamasıyla ciddi bir yönetim elde edebileceğimizi düşünüyorum."

Anahtar Kelimeler: REHAVETE KAPILMADAN TEDBİRLERE DEVAM
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33