PRİM BORCU OLANLAR YIL SONUNA KADAR SAĞLIK HİZMETİ ALACAK..

Genel Sağlık Sigortası prim borcu olan vatandaşlar yıl sonuna kadar ücretsiz sağlık hizmeti alacak.

Sağlık 30.03.2019 09:33:21 0
PRİM BORCU OLANLAR YIL SONUNA KADAR SAĞLIK HİZMETİ ALACAK..

Genel Sağlık Sigortası prim borcu olan vatandaşlar yıl sonuna kadar ücretsiz sağlık hizmeti alacak.

RESMİ GAZETE´DE YAYIMLANDI

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzalı karar, Resmi Gazete´de yayımlandı.

Karara göre, Genel Sağlık Sigortası kapsamında olan ancak primlerini zamanında ödemeyip borçlu duruma düşen Türk vatandaşları, Sağlık Bakanlığı ve üniversite hastanelerinde ücretsiz sağlık hizmeti alabilecek.

  • BIST 100

    17860,32%-0,57
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,35
  • GRAM ALTIN

    5999,55% 0,34
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33