İlginizi Çekebilir
PASTIRMA YAZI BESİCİLERİ SEVİNDİRİYOR…
Bölgede hava sıcaklığının mevsim normalleri üzerinde seyretmesi, besicilerin yüzünü güldürdü.
Sıcak hava nedeniyle yayla ve meralarda hayvanlarını otlatmaya devam eden besiciler, bu sayede samandan tasarruf ettiklerini söyledi.
Besicilerden Bilal Oğuz, kar yağmadığını, bu sayede hayvanları açık alanda beslemeye devam ettiklerini belirtti.
Önceki yıllarda Kasım ayında hayvanları ahırlarda beslemeye başladıklarını aktaran besici Hamit Menteş, "Sıcak ve güneşli havandan faydalanmak için ineklerimizi meralarda otlatıyoruz. Böylece hem yem hem de samandan büyük ölçüde tasarruf ettik.'' diye konuştu.(aa)

Anahtar Kelimeler:
PASTIRMA
BESİCİLERİ
SEVİNDİRİYOR…
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,61% 0,11
-
EURO
52,95% -0,16
-
GRAM ALTIN
6006,29% -0,37
-
Ç. ALTIN
9650,40% 0,00
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




