Özel Otopark Karlı Oldu

Bir Otopark Daha Açıldı

12.01.2011 00:00:00 0
Özel Otopark  Karlı Oldu

 


Özel Otopark  Karlı Oldu


Bir Otopark Daha Açıldı


Hamza SALMAN


            Cadde ve sokakların adeta otopark olmaya başladığı Doğubayazıt?ta bazı iş adamları otopark işletmeciliğini karlı görerek mevcut arsalarını otopark olarak geliştirdiler.


            Gümrük Komisyoncusu ış adamı Osman Budak?ın boş arsasını otopark olarak kullanıma açmasından sonra bu kez  Ali Tanrıverdi hemşerimiz modern bir otopark açmaya karar verdi.


            Hizmete giren 2. otopark araç başına günlük 2 lira ücret alıyor. Araç sahiplerinin aylık olarak abone olmaları durumunda ise araç başına günlük 1 lira ücret alınacak.


            ılçe trafik komisyonu tarafından otopark kurulması konusunda çok kereler karar alındığına dikkat çeken vatandaşlar, ?komisyon karar alıyor fakat gerisi gelmiyor. Bazı kurumlar otopark kuracağını söylediği halde bu güne kadar bir netice alınmadı. Sonuçta bazı hemşerilerimiz bu konuya ilgi duymaya başladılar ve otoparklar kurulmaya başlandı? dediler.



Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33