ÖZALPLI ÖĞRENCİ BİLEK GÜREŞİNDE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ OLDU

Doğubayazıt Gazetesi

Spor 9.02.2026 20:59:00 0
ÖZALPLI ÖĞRENCİ BİLEK GÜREŞİNDE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ OLDU

Okul sporları kapsamında düzenlenen Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Özalp Ağabey Özbey Anadolu Lisesi öğrencisi Özge Altun, bilek güreşinde Türkiye üçüncüsü oldu.

Adana’da gerçekleştirilen ve Türkiye genelinden sporcuların katıldığı şampiyonada, Özalp Ağabey Özbey Anadolu Lisesi adına mücadele eden Özge Altun, zorlu müsabakalar sonucunda bronz madalya kazanarak okulunu, ilçesini ve Van’ı başarıyla temsil etti.

Elde edilen dereceyle birlikte Özalp Ağabey Özbey Anadolu Lisesi, spor alanındaki başarılarına bir yenisini daha eklerken, okul yönetimi tarafından yapılan açıklamada öğrencilerin sportif ve akademik gelişimlerinin desteklenmeye devam edileceği belirtildi.

Açıklamada ayrıca, başarılı öğrencinin yanı sıra emeği geçen okul idaresi, beden eğitimi öğretmenleri ve ailesi tebrik edildi. (İHA)

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,36
  • GRAM ALTIN

    6035,79% 0,94
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33