İlginizi Çekebilir
ÖZALPLI ÖĞRENCİ BİLEK GÜREŞİNDE TÜRKİYE ÜÇÜNCÜSÜ OLDU
Doğubayazıt Gazetesi
Okul sporları kapsamında düzenlenen Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Özalp Ağabey Özbey Anadolu Lisesi öğrencisi Özge Altun, bilek güreşinde Türkiye üçüncüsü oldu.
Adana’da gerçekleştirilen ve Türkiye genelinden sporcuların katıldığı şampiyonada, Özalp Ağabey Özbey Anadolu Lisesi adına mücadele eden Özge Altun, zorlu müsabakalar sonucunda bronz madalya kazanarak okulunu, ilçesini ve Van’ı başarıyla temsil etti.
Elde edilen dereceyle birlikte Özalp Ağabey Özbey Anadolu Lisesi, spor alanındaki başarılarına bir yenisini daha eklerken, okul yönetimi tarafından yapılan açıklamada öğrencilerin sportif ve akademik gelişimlerinin desteklenmeye devam edileceği belirtildi.

Açıklamada ayrıca, başarılı öğrencinin yanı sıra emeği geçen okul idaresi, beden eğitimi öğretmenleri ve ailesi tebrik edildi. (İHA)
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,03% 0,36
-
GRAM ALTIN
6035,79% 0,94
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




