İlginizi Çekebilir
OTLAR YANGINDA KÜL OLDU
.
Ağrı´nın Eleşkirt ilçesinde çıkan yangında, besicilikle geçimini sağlayan ailenin, kış aylarında hayvanlarına yedirmek amacıyla hazırladığı yaklaşık 25 bin balya ot kül oldu.
İlçeye bağlı Ergözü köyünde yaşayan ve hayvancılıkla geçimini sağlayan besici Bekir Kahraman´a ait çiftlikteki ot balyalarının istiflendiği depoda, henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.
Köylülerin ihbarı üzerine olay yerine gelen Eleşkirt ve Ağrı belediyelerine bağlı itfaiye ekipleri, iş makinelerinin yardımıyla 3 saat süren çalışma sonucu yangını söndürdü.
Olayda, yaklaşık 25 bin balya ot yandı, depo kullanılamaz hale geldi.
Çiftlik sahibi Bekir Kahraman´ın kardeşi Serkan Kahraman, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yangında 25 bin balya otun küle döndüğünü söyledi.
Yangında can kaybı ve yaralanmanın yaşanmadığını ifade eden Kahraman, yangında kül olan otun, yaklaşık 410 ton ağırlığında olduğunu dile getirdi.(aa)



-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




