OT BİÇME MESAİSİ BAŞLADI

TÜRKİYE'DE HAYVANCILIK AÇISINDAN ÖNEMLİ MERKEZLERDEN DOĞU’DA KÖYLERDE, HAYVANLAR İÇİN KIŞLIK OTLARIN BİÇİMİNE BAŞLANDI.

Ekonomi 25.07.2024 15:31:00 0
OT BİÇME MESAİSİ BAŞLADI

Çayır ve mera alanlarının geniş olduğu kentte, tarım ve hayvancılık faaliyetleri en önemli geçim kaynakları arasında yer alıyor.

Yaklaşık 350 bin büyükbaş, 180 bin küçükbaş hayvanı ile hayvancılığın önemli merkezlerinden Doğu’da son günlerde etkili olan yağışlar da bir önceki yıla oranla ot verimini artırdı.

Kentin Karaçay bölgesindeki çayırlarda olgunlaşan otların biçimi makinelerle yapılmaya başlandı.

Tarım makineleri otları biçerken, diğer tarafta da balyalama işlemi yapılıyor. Balyalama sırasında vatandaşlar da dağılan otları tırmık ve dirgen ile toplayarak çalışmaya destek veriyor.(aa)

Anahtar Kelimeler: BİÇME MESAİSİ BAŞLADI
  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,01% 0,33
  • GRAM ALTIN

    6025,19% 0,77
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33