OT BİÇME MESAİSİ

TÜRKİYE'NİN EN YÜKSEK YERLEŞİM YERLERİNDEN OLAN VE KIŞ MEVSİMİNİN ÇOK SERT GEÇTİĞİ BÖLGEDE ÇİFTÇİLER, HAYVANLARI İÇİN MERA VE ÇAYIRLARDAKİ OTLARI BİÇMEYE BAŞLADI.

Güncel 23.07.2023 12:48:00 0
OT BİÇME MESAİSİ

Zengin floraya sahip 2 bin 200 rakımlı kent merkezi çevresi ve köylerde yaşayan çiftçiler, yılın yaklaşık altı ayı ahırlarda beslediği küçük ve büyükbaş hayvanlarına kışın yedireceği otları biçiyor.

Hava sıcaklığının 27 dereceye ulaştığı 2 bin 500 rakımlı Kızılçubuk bölgesinde, karpuz keserek işe koyulan çiftçiler, sezonun ilk çayır hasadını geleneksel tarım aletleriyle yaptı.

Çiftçiler, ot biçiminin ardından arpa, buğday ve korunga gibi ürünlerin hasadını gerçekleştirdi.

 

Anahtar Kelimeler: BİÇME MESAİSİ
  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,61% 0,12
  • EURO

    53,06% 0,03
  • GRAM ALTIN

    6012,81% -0,26
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33