“OKULUM BENİ BEKLER” PROJESİYLE 9 YAŞINDAKİ ÖĞRENCİ OKULA KAZANDIRILDI

Doğubayazıt Gazetesi

Eğitim 26.11.2025 17:17:00 0
“OKULUM BENİ BEKLER” PROJESİYLE 9 YAŞINDAKİ ÖĞRENCİ OKULA KAZANDIRILDI

     Ağrı Valisi Mustafa Koç’un eşi Neslihan Gül Koç’un öncülüğünde, Valilik himayelerinde İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen “Okulum Beni Bekler” Projesi kapsamında önemli bir adım daha atıldı.

     Proje ekiplerinin yaptığı çalışmalar sonucunda, Ağrı Merkez Dönerdere Köyü’nde ikamet eden 9 yaşındaki bir öğrenci okula kazandırıldı. Yetkililer, çocukların eğitim haklarına erişimini güçlendirmeyi amaçlayan bu çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

     Valilik ve Millî Eğitim Müdürlüğü, proje kapsamında eğitime erişimde güçlük yaşayan tüm çocuklara ulaşmayı ve her bir öğrencinin güvenli, sağlıklı ve sürekli bir eğitim hayatına kavuşmasını hedeflediklerini belirtti.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33