ÖĞRETMENLERE SEMİNER

DOĞU BEYAZIT?TA GÖREV YAPAN ÜCRETLİ BRANŞ VE SINIF ÖĞRETMENLERİNE SEMİNER VERİLDİ

Eğitim 11.11.2013 11:51:21 0
ÖĞRETMENLERE SEMİNER

Doğubayazıt Gazetesi Haber
Doğubayazıt İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce düzenlenen bir programla Atatürk Ortaokulu´nda ilçemizde görev yapan branş ve sınıf ücretli 364 öğretmene seminer verildi.
Branş ve sınıf durumuna göre farklı dersliklerde eğitim semineri gören ücretli öğretmenler bu eğitimden memnun kaldılar. En deneyimli branş ve sınıf öğretmenlerinden oluşturulan kadrolu öğretmenler tarafından bu eğitimler ücretli öğretmenlere verildi. Bu eğitim seminerlerini yerinde ziyaret eden İlçe Milli Eğitim Müdürü İshak ASLAN; ücretli öğretmenlerimizin okullarda uyumu ve daha kaliteli, nitelikli eğitim için bunun gerekli olduğunu belirtti.

Anahtar Kelimeler: ÖĞRETMENLERE SEMİNER
  • BIST 100

    17920,48%0,21
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,22% 0,31
  • GRAM ALTIN

    6067,23% 0,65
  • Ç. ALTIN

    9725,09% 0,70

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33