ÖĞRETMENLER, SARAY ÇEVRESİNDE BULUNAN HAYVANLARA YİYECEK DAĞITIYOR…

ÖĞRETMEN ÖMER PAŞAYİKT VE ÖĞRETMEN ARKADAŞLARI ÇALIŞMA BAŞLATTI

Bilim-Sanat-Kültür 3.01.2022 11:55:00 0
ÖĞRETMENLER, SARAY ÇEVRESİNDE BULUNAN HAYVANLARA YİYECEK DAĞITIYOR…

Doğubayazıt Gazetesi

ÖĞRETMENLER FARKINDALIK OLUŞTURDULAR

Doğubayazıt’ta Öğretmenlik yapan Ömer Paşayikt ve arkadaşları İshakpaşa sarayının olduğu bölgede sokakta yaşayan hayvanları mama ile beslemeye çalışıyorlar.

Bu konuda iyi dileklerini belirten Ömer Paşayikt, “Ahmedi Xani çevresinin olduğu yerde hiç bir canlı aç kalamaz kalmamalı diyoruz. Bundan dolayı o çevrede yaşayan hayvanlar kış şartlarında yiyecek bulamıyorlar.  Doğadan aşağıya inen yabani hayvanlar oluyor.  Onlar için İshak paşa sarayının ve Ahmedi Xani’nin olduğu yerlere mama bırakılmasını istiyoruz.  Her hafta sonu cumartesi saat 14:00 gibi saray’da toplanıp belirlenen yerlere yiyecek bırakıyoruz.

Bundan sonra da çalışmamız devam edecek. İlerleyen zamanlarda çevreye sabit kalacak şekilde mama kapları yapmak istiyoruz.” dedi.

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,56% 0,04
  • EURO

    52,87% -0,18
  • GRAM ALTIN

    6013,60% -0,24
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33