İlginizi Çekebilir
ÖĞRETMENLER, SARAY ÇEVRESİNDE BULUNAN HAYVANLARA YİYECEK DAĞITIYOR…
ÖĞRETMEN ÖMER PAŞAYİKT VE ÖĞRETMEN ARKADAŞLARI ÇALIŞMA BAŞLATTI
Doğubayazıt Gazetesi
ÖĞRETMENLER FARKINDALIK OLUŞTURDULAR
Doğubayazıt’ta Öğretmenlik yapan Ömer Paşayikt ve arkadaşları İshakpaşa sarayının olduğu bölgede sokakta yaşayan hayvanları mama ile beslemeye çalışıyorlar.
Bu konuda iyi dileklerini belirten Ömer Paşayikt, “Ahmedi Xani çevresinin olduğu yerde hiç bir canlı aç kalamaz kalmamalı diyoruz. Bundan dolayı o çevrede yaşayan hayvanlar kış şartlarında yiyecek bulamıyorlar. Doğadan aşağıya inen yabani hayvanlar oluyor. Onlar için İshak paşa sarayının ve Ahmedi Xani’nin olduğu yerlere mama bırakılmasını istiyoruz. Her hafta sonu cumartesi saat 14:00 gibi saray’da toplanıp belirlenen yerlere yiyecek bırakıyoruz.
Bundan sonra da çalışmamız devam edecek. İlerleyen zamanlarda çevreye sabit kalacak şekilde mama kapları yapmak istiyoruz.” dedi.
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,56% 0,04
-
EURO
52,87% -0,18
-
GRAM ALTIN
6013,60% -0,24
-
Ç. ALTIN
9650,40% 0,00
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




