İlginizi Çekebilir
ÖĞRENCİLERE GIDA GÜVENLİĞİ VE İSRAF BİLİNCİ AŞILANDI
Haber: Naime Olcay Baran
Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından okullarda yürütülen eğitim çalışmaları aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda, Şehit Uzman Çavuş Tuncer Doğan İmam Hatip Ortaokulu’nda 5. sınıf öğrencilerine yönelik “Okullarda Gıda Güvenliği ile Gıda Kayıpları ve İsrafı” konulu eğitim programı düzenlendi.
Gerçekleştirilen eğitimde öğrencilere; güvenilir gıda tüketimi, hijyen kuralları, gıda israfının önlenmesi ve bilinçli tüketim alışkanlıkları hakkında kapsamlı bilgiler verildi. Uzmanlar tarafından yapılan sunumlarda, özellikle günlük hayatta dikkat edilmesi gereken temel kurallar örneklerle anlatıldı.
Yetkililer, bu tür eğitimlerle öğrencilerde erken yaşta farkındalık oluşturmayı ve sağlıklı nesiller yetişmesine katkı sunmayı hedeflediklerini belirtti.
-
BIST 100
17962,61%-1,16
-
DOLAR
46,50% 0,02
-
EURO
52,95% 0,25
-
GRAM ALTIN
5946,03% -0,56
-
Ç. ALTIN
9763,37% 0,00
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




