İlginizi Çekebilir
ÖĞRENCİLER DERS BAŞI YAPTI
DOĞUBAYAZIT`TA DERS BAŞI
Doğubayazıt’ta bugün 166 ilk ve orta dereceli okullarda 36 bin öğrenci eğitim öğretim yılının ikinci dönemine 1450 öğretmenle ders başı yaptı
Doğubayazıt Milli Eğitim Müdürü İshak Arslan okulların ikinci dönem ders başı yapması nedeniyle ilçe’ye bağlı Suluçam köyü ve civarındaki okullarda incelemelerde bulundu.
Doğubayazıt’ta 2013-2014 eğitim öğretim yılının 16 Eylül’de başlayan ilk yarısı 24 Ocak cuma Günü sona erdi. Öğrenciler ve öğretmenler, yaklaşık 2 haftalık tatilin ardından Bugün 2013-2014 eğitim öğretim yılının ikinci yarısına başladı. Öğretmenler ve öğrenciler için ikinci yarı yıl 13 Haziran’da tamamlanacak.
Anahtar Kelimeler:
ÖĞRENCİLER DERS BAŞI YAPTI
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,03% 0,36
-
GRAM ALTIN
6035,79% 0,94
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




