İlginizi Çekebilir
NÜFUS MÜDÜRÜ NEVZAT ALPASLAN YENİDEN GÖREVDE?
.
YAKLAŞIK 3 ay önce hakkında ki bazı iddialardan dolayı görevinden soruşturma nedeniyle açığa alınan Merkez İlçe Nüfus Müdürü Nevzat Alpaslan görevinin başına geri döndü.
Merkez İlçe Müdürü Nevzat Alpaslan yapılan tahkikat ve soruşturmalardan sonra Cuma günü itibari ile görevine başladığı öğrenildi.
Nüfus Müdürlüğüne gelen vatandaşların yoğun ilgisi ve ziyareti ile karşılaşan muhabir arkadaşlarımızın edindiği bilgilere göre, Nevzat Alpaslan´ın göreve tekrar başlaması vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılanmıştır. Alpaslan´ın gelmesine sevindiklerini dile getiren vatandaşlar, ´Ağrılıyı ve vatandaşları anlayan bir bürokrat ve müdür, herkesi iyi tanıyan insanlara yardımcı olan çay ikram edip dinleyen bir müdür, biz zaten iddiaların ve alınmasının yanlış olduğunu biliyorduk ve sonuçtan da düşündüğüm gibi oldu, Müdürümüzü burada yeniden görmek bizleri çok sevindirdi, hayırlı olsuna bu soğukta gelen bu kadar vatandaşı ve bizleri sevindirdiler.´diye konuştular.
-
BIST 100
17962,61%-1,16
-
DOLAR
46,50% 0,02
-
EURO
52,95% 0,25
-
GRAM ALTIN
5946,03% -0,56
-
Ç. ALTIN
9763,37% 0,00
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




