Nüfus Müdürlüğünde Yoğun Mesai

2500 Kişiye Yeni Kimlik Verildi

Siyaset 26.03.2009 00:00:00 0
Nüfus Müdürlüğünde Yoğun Mesai

Nüfus Müdürlüğünde Yoğun Mesai


2500 Kişiye Yeni Kimlik Verildi


Doğubayazıt Gazetesi


            Yüksek Seçim Kurulunun kararından sonra nüfus daireleri yoğun bir çalışma içine girdiler. Hafta sonları dahil geç saatlere kadar çalışan nüfus daireleri kimliği olmayan vatandaşlara kimlik yetiştirmeye çalışıyor.


            Doğubayazıt Nüfus Müdürlüğü de sürekli çalışıyor. Bu güne kadar 2500 dolayında yeni nüfus cüzdanı verildiği anlaşıldı.


            Edinilen bilgiye göre, nüfus cüzdanları ile birlikte isteyenlere de kayıt örneği de veriliyor. Kayıt örneklerinin çok daha çabuk verilebildiğini belirten yetkililer, bu kayıtla da oyların kullanılabileceğini söylediler.


            Doğubayazıt Nüfus müdürlüğünün önü tamamen kapalı durumda. Bütün kapıların önünde uzun kuyruklar var. Yetkililer seçim gününe kadar bu yoğunluğun süreceğini söylediler.


Anahtar Kelimeler:
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5946,03% -0,56
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33